Thảo luận - Share Key Windows - Office (Everyone) ~By~LDSSK~ | Page 55 | VN-Zoom | Cộng đồng Chia Sẻ Kiến Thức Công Nghệ và Phần Mềm Máy Tính

Adblocker detected! Please consider reading this notice.

We've detected that you are using AdBlock Plus or some other adblocking software which is preventing the page from fully loading.

We need money to operate the site, and almost all of it comes from our online advertising.

If possible, please support us by clicking on the advertisements.

Please add vn-z.vn to your ad blocking whitelist or disable your adblocking software.

×

Thảo luận Share Key Windows - Office (Everyone) ~By~LDSSK~

Trạng thái
Không mở trả lời sau này.

finng

Rìu Chiến Chấm
Tài khoản bị khóa
✔ Phone/Web
✔ Time: 3/24/2019 5:00:29 AM (GMT + 7)
-Y7V26
Key Win 10 RTM Professional Retail Phone
 
Sửa lần cuối:

r4Rocky

Rìu Chiến Bạc
Key Win 10 RTM Professional Retail
PKeyConfig : Система (Windows 10 Enterprise LTSC 2019)
Key : ----
Key Status : Valid
Product ID : 00370-80202-94926-AA479
Extended PID : XXXXX-03708-020-294926-00-1049-9200.0000-0832019
SKU ID : 4dc7cb65-cdf1-4de9-8ae8-e3cfe27b9f7c
Description : Win 10 RTM Professional Retail
Edition ID : Professional
Sub Type : [TH]X19-98845
License Type : Retail
Channel : Retail
Crypto ID : 3308 (cec)
Block Key Base : Not found
Comment :

Thanks for correction. Will now, please hide the key in the PID check above.
 

r4Rocky

Rìu Chiến Bạc
A small courtesy statement:

Dear VNZ community members, for a long time, many members on the VNZ are involved in sharing a lot of Windows & Office Product keys on daily basis. I too have recently started contributing a few keys on the VNZ "as and when they are arrived in inbox."

The keys are "shared everywhere on the forum," and there is no way to check what's being posted or "will be posted by others later." Moreover, I don't open others posts to "copy and paste their works later in my postings," so sometimes the shared keys may end up in multiple postings.

The only way to see what is been posted is by going to each and every thread on the VNZ and then start scrolling down page, click on the shared posts. But, as I just said, I neither go to see others share nor it's feasible for anyone to open so many threads/pages/posts.

I can assure you, that all my shared keys are well checked for the validity right before they are posted on VNZ. But, I cann't guarantee for "how long a key will remain active." It may remain alive for hours/a day or it can die in few seconds.

Kindly, bear with that situation.

Thanks for your understanding and support.

Google Translation:

Một tuyên bố lịch sự nhỏ:

Thưa các thành viên cộng đồng VNZ, trong một thời gian dài, nhiều thành viên trên VNZ đã tham gia chia sẻ rất nhiều khóa Sản phẩm Windows & Office trên cơ sở hàng ngày. Gần đây tôi cũng đã bắt đầu đóng góp một vài chìa khóa trên VNZ "và khi chúng được gửi đến trong hộp thư đến."

Các khóa được "chia sẻ ở mọi nơi trên diễn đàn" và không có cách nào để kiểm tra những gì được đăng hoặc "sẽ được đăng bởi những người khác sau". Hơn nữa, tôi không mở các bài đăng của người khác để "sao chép và dán tác phẩm của họ sau trong bài đăng của mình", vì vậy đôi khi các khóa được chia sẻ có thể kết thúc trong nhiều bài đăng.

Cách duy nhất để xem những gì đã được đăng là bằng cách đi đến từng chủ đề trên VNZ và sau đó bắt đầu cuộn xuống trang, nhấp vào các bài đăng được chia sẻ. Nhưng, như tôi vừa nói, tôi không đi xem người khác chia sẻ cũng không khả thi cho bất kỳ ai mở quá nhiều chủ đề / trang / bài đăng.

Tôi có thể đảm bảo với bạn rằng tất cả các khóa được chia sẻ của tôi đều được kiểm tra tính hợp lệ ngay trước khi chúng được đăng trên VNZ. Nhưng, tôi không thể đảm bảo "thời gian một khóa sẽ hoạt động." Nó có thể vẫn sống trong nhiều giờ / ngày hoặc nó có thể chết trong vài giây.

Tử tế, chịu đựng tình huống đó.

Cảm ơn vì đã hiểu và giúp tôi.
 
Sửa lần cuối:
Trạng thái
Không mở trả lời sau này.


Top